Általános Szerződési Feltételek
I. A szolgáltató
Neve: Mányokiné Nagy Daniella E.V.
Címe: 9400 Sopron, Tóth Antal utca 12 (letelepedési ország Magyarország)
Adószám: 67550911-1-28
A szolgáltatás ügyfélszolgálat elérhetőségei:
e-mail: info@tfmworld.hu
telefon: +36-30/874-1982
A továbbiakban mint Szolgáltató
II. A szerződés létrejötte és felmondása
Az igénylőnek, aki a szolgáltatást igénybe kívánja venni, szerződést kell kötnie a Szolgáltatóval. Ez meghatározza a felek jogait és kötelezettségeit, valamint a választott szolgáltatást és annak díját. A szerződés megkötése a visszaigazolt Megrendelővel történik (mely érkezhet emailban, SMS-ben, vagy a szolgáltató weboldalán keresztül), amely tartalmazza az előfizető adatait és a megrendelt szolgáltatást. A szerződési feltételek jelen dokumentumban rögzítettek. Kivételt képeznek az egyedi előfizetői szerződések, amelyekben az általános feltételekhez képest egyedi megállapodások találhatóak.- Az igénylő szóban, elektronikus úton (levélben vagy adatlap kitöltésével) vagy írásban jelzi a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szándékát, majd a Szolgáltató tájékoztatja az igénylőt a szolgáltatás igénybevételének feltételeiről. Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltatás igénybe vételéhez a regisztrációkor megadott email címe nem úgynevezett eldobható, egyszer használatos cím.
- A Felhasználó elfogadja, hogy a szolgáltatás igénybe vételéhez élő telefonszámot kell megadnia, amin a Szolgáltató elérheti az Előfizetőt.
- Az megrendeléskor megadott adatok valódiságát Előfizető szavatolja, azokért teljes felelősséggel tartozik, azok megváltozását haladéktalanul köteles Szolgáltató felé bejelenteni, illetve ezen kötelezettsége elmulasztásából adódó károkért korlátlan felelősség terheli.
- A Szolgáltató, Előfizető, illetőleg igénylő (a továbbiakban együtt: felek) az előfizetői szerződést írásban, szóban vagy ráutaló magatartással - így különösen az előfizetői szolgáltatás igénybevételével - köthetik meg.
- Írásbeli szerződéskötés: Írásbeli szerződéskötés esetén az Előfizető ajánlatát az egyedi előfizetői szerződés Előfizető által aláírt példányának Szolgáltatóhoz való eljuttatásával teszi meg. A szerződés beérkezését követően a Szolgáltató a szerződés általa aláírt példányának megküldésével/átadásával fogadja el és igazolja a Szolgáltatói jogviszony létrejöttét ("visszaigazolás"). A szerződés a visszaigazolás Előfizető részére rendelkezésre bocsátása napján (Szolgáltató általi megküldés napja) jön létre. Ha a felek az előfizetői szerződést írásban kötik meg, a Szolgáltató köteles a szerződés megkötésével egyidejűleg az egyedi előfizetői szerződést - az Előfizető kérése esetén - az általános szerződési feltételek egy példányát az Előfizető rendelkezésére bocsátani. Emellett Szolgáltató jogosult a szerződés elektronikus úton történő visszaigazolására, amely esetben a szerződés ráutaló magatartással jön létre.
- Szóbeli vagy ráutaló magatartással történő szerződéskötés: Az igénylő az egyedi szolgáltatási szerződés megkötését elektronikus úton is kezdeményezheti a Szolgáltató honlapján elhelyezett ajánlati felhívás elektronikus kitöltésével, amelyet a Szolgáltató az előfizetői ajánlat legkésőbb 1 héten belül elektronikus úton vagy nyomtatott formában (postai úton vagy kézben átadva) történő visszaigazolásával fogad el. A visszaigazolás Előfizető részére való, elektronikus úton vagy postai úton történő hozzáférhetővé tételével jön létre a szerződés. Szóbeli szerződéskötés esetén (ide értve a telefonon és az ügyfélkapcsolaton történő szerződéskötés esetét is) a Szolgáltató a szerződés feltételeit is tartalmazó visszaigazolást küld 1 héten belül. A visszaigazolás Előfizető részére való, elektronikus úton vagy nyomtatott formában (postai úton vagy kézben átadva) történő hozzáférhetővé tételével jön létre a szerződés.
- A Szolgáltatás rendes felmondási ideje mindkét fél részéről a szolgáltatás lejáratáig hátralévő időszak. Kivételt képeznek az III. és IV./5. valamint IV./6. és IV./7. pontban leírt esetek. Az Előfizető jogosult azonnali felmondásra, amennyiben a IV./2. pontban meghatározottaktól a Szolgáltató eltér. Az előfizető jogosult bármikor lemondani a szolgáltatást azonnali, vagy a lejárati határidővel.
- A Szolgáltató semmilyen körülmények között nem kötelezhető pénzvisszafizetésre, kivéve a IV./2. pontban meghatározottak nem teljesülése esetén.
- A Szolgáltató az előfizetési időszak végén minden szolgáltatáshoz kapcsolódó adatot, biztonsági mentést azonnal törölhet, azt nem szükséges megőriznie azon időpontnál tovább, de legkésőbb a szolgáltatás lejártát követő 30. nap.
III. Fizetési rendelkezések
- A Szolgáltató a szolgáltatás lejáratát megelőzően legalább 7 nappal értesítést küld a lejáratról az Előfizető e-mail címére.
- A megrendelt szolgáltatás ellenértéke kiegyenlíthető banki átutalással, bankkártyával vagy PayPal fizetéssel. A Szolgáltató fenntartja a jogot az adott szolgáltatás korlátozására, amennyiben a szolgáltatás díja nem kerül a határidőig kiegyenlítésre.
- A havonta fizetendő szolgáltatások bérleti ideje 30 nap, az éves fizetésű szolgáltatatások bérleti ideje 365 nap az adott hónap(ok) vagy év hosszától függetlenül.
IV. Előfizetett szolgáltatás igénybe vétele, rendelkezésre állása
- A Szolgáltató a Szolgáltatás nyújtása kapcsán a tudomására jutó adatokat harmadik félnek nem adja ki. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ilyen adatokat kizárólag hibakeresési céllal felhasználhassa, amelyről az Előfizetőt tájékoztatja.
- A Szolgáltatás 99,5%-ban elérhető, amelybe az előre bejelentett karbantartás nem tartozik bele. A Szolgáltatás rendelkezésre állásának mérésére a Felek elfogadják a Szolgáltató által nyújtott adatokat. A Szolgáltató nem vállalja a saját hálózatán kívül eső elérhetőség garantálását. A Szolgáltató nem tehető felelőssé a szerverleállásból eredő károkért vagy elmaradt haszonért.
- A Szolgáltató havonta legfeljebb egyszer üzemszerű karbantartást végezhet maximum 4 óra időtartamban, amiről az Előfizetőt elektronikus úton legalább 1 naptári nappal korábban tájékoztatja.
- Az Előfizető elfogadja, hogy a Szolgáltató rendszeres adatmentést végez azon adatairól melyek a Szolgáltató szerverén találhatók. A szolgáltató az adatokat az "Adatvédelem" pontban és az "Adatvédelmi" törvényben leírtak szerint kezeli.
- Az Előfizető elfogadja, hogy a Szolgáltatás használatakor a vonatkozó törvényeket betartja, a mindenkori jogszabályokba vagy az ÁSZF-be ütköző tevékenységet nem folytat. Bármilyen hasonló esetben a Szolgáltatás teljes egészében korlátozható vagy megszüntethető és az Előfizetői Szerződés a Szolgáltató által felmondható.
- Az Előfizető által igénybe vett szolgáltatás azonnal, előzetes figyelmeztetés nélkül részben vagy egészében felfüggeszthető vagy korlátozható vagy felmondható az alábbi esetekben:
- A Szolgáltató rendszerének biztonságos és stabil működésének veszélyeztetése
- A Szolgáltató rendszerének vagy más külső rendszer illegális elérését célzó tevékenység
- A Szolgáltató jó hírnevét sérteni vagy veszélyeztetni
- Kéretlen e-mailek (SPAM) küldése
- E-mailek küldése nem létező címekre
- Illegális tartalom elérhetővé tétele
- Hivatalos szervektől történő megkeresés esetén
- A Felhasználó a kapcsolattartó címeken (email, telefon, levelezési cím) nem elérhető
- Bármilyen Bitcoinhoz vagy más cryptocoinhoz kapcsolódó értékesítés, vásárlás, bányászat
- Az Előfizető által igénybe vett tárhely, email tárhely valamint viszonteladói tárhely szolgáltatás azonnal, előzetes figyelmeztetés nélkül részben vagy egészében felfüggeszthető vagy korlátozható vagy felmondható az alábbi esetekben:
- Hosszú futású, felügyelet nélküli alkalmazások, botok vagy daemonok futtatása, tárolása
- Bármilyen web spider, web feltérképező vagy hasonló funkció futtatása, tárolása
- Bármely IRC hálózathoz kapcsolódó dolog futtatása, tárolása
- P2P kliens, tracker, szoftver, szerver alkalmazások, fájlok futtatása, tárolása
- Résztvevés bármely P2P hálózaton vagy csak csatlakozás azt nyújtó szerverhez
- 100000-nél több fájl és email tárolása
- A tárhely biztonsági mentésnek vagy FTP tárhelynek való használata
- 15 másodpercnél hosszabb MySQL lekérdezések futtatása
- Nagy számú média fájlok tárolása (film, zene, stb.)
- Több mint 100 email küldése óránként, felhasználónként, és/vagy több mint 300 email küldése óránként, domainenként. Nagy mennyiségű email fogadása domain vagy felhasználói szinten bármely adott periódusban
- Felhasználó elfogadja, hogy Szolgáltató rendszeres értesítő üzenetet küldhet a szolgáltatással kapcsolatban az Előfizető e-mail címére vagy SMS formájában telefonszámára.
- Az Előfizető tudomásul veszi, hogy a szolgáltató a biztonsági mentéseit a saját szerverei meghibásodásának esetére készíti, azokat saját lehetőségei szerint a felhasználó rendelkezésére is bocsájthatja. A Szolgáltató a mentések minőségéért és rendelkezésre állásáért felelősséget nem vállal.
- Azon szoftverek esetén, melyek használatához szoftverlicenc szükséges és nem a Szolgáltató biztosítja azt az Előfizető részére, az Előfizető köteles a szoftverlicenc meglétéről és jogtisztaságáról gondoskodni. A Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli a szoftverek jogos felhasználását illetően még akkor sem, ha egyes szoftverek telepítésénél Szolgáltató elvégezte, segítséget nyújtott vagy használatát javasolja.
- A Szolgáltató által végzett szoftveres telepítés, beállítás sikeresnek és elfogadottnak tekinthető, ha az Előfizető az átadást követő 5 munkanapon belül nem jelez hibát vagy nem emel kifogást.
- A Szolgáltató jogosult módosítani a szolgáltatásainak tartalmát és díját, erről azonban köteles tájékoztatni az Előfizetőt a honlapon. Előre kifizetett szolgáltatás díja és paraméterei nem módosíthatók.
V. Ingyenes szolgáltatás igénybe vétele, rendelkezésre állása
- Ingyenes szolgáltatásnak azon szolgáltatás tekintendő, melynek nincs díja, ide nem értve azon szolgáltatásokat, melyek igénybevételéhez egy másik termék megléte vagy megrendelése előfeltétel.
- Az Előfizető által igénybe vett ingyenes szolgáltatás azonnal, előzetes figyelmeztetés nélkül részben vagy egészében felfüggeszthető, korlátozható vagy felmondható a Szolgáltató által.
- A szolgáltató nem vállal felelősséget, valamint rendelkezésre állást az ingyenes szolgáltatás elérhetőségére vagy az ott tárolt adatok épségére.
VI. Domain regisztráció
- Előfizető a Szolgáltatón keresztül domain regisztrációt igényelhet. Előfizető az igénylés elküldésével kijelenti, hogy a kiválasztott tld (végződés) nyilvántartó szervezete által előírt szabályozást elfogadja.
- Az Előfizető kijelenti, hogy a domain igénylésével, delegálásával és fenntartásával kapcsolatos kérdésekben a Szolgáltató és az adott tld-hez tartozó Nyilvántartók döntéseit elfogadja.
VII. Vis maior
- Egyik fél sem felel a szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk vagy hasonló munkabeszüntetés, szervertámadás, hackertámadások, jogosulatlan hozzáférések stb.
- Ha Vis Maior esemény miatt a szünetelés időtartama meghaladja az egy hónapot, bármelyik Fél jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.
VIII. Adatvédelem
- A Szolgáltató a saját rendszerében minden jelszót egyirányú titkosítással tárol.
- A Szolgáltató az Előfizető rendszerén található adatokat nem vizsgálja és azokért semmilyen felelősséget nem vállal. Az esetleges mentések vagy karbantartás során birtokába jutott információkat teljesen bizalmasan kezeli. A Szolgáltató minden belépést és tevékenységet a saját rendszerén naplóz. A Szolgáltató a vonatkozó adatvédelmi törvényt maradéktalanul betartja.
- A Szolgáltató a rendszereit érintő lehető legtöbb tevékenységet a hatókörén belül naplózza és maximum egy évre visszamenőleg tárolja. Az ilyen módon tudomására jutott adatokat harmadik félnek nem szolgáltatja ki, amely alól kivételt képeznek a hivatalos szervek hivatalos megkeresései.
- Az Előfizető elfogadja, hogy az általa üzemeltetett rendszeren a vonatkozó jogszabályok szerint kezeli az adatokat!
IX. Emelt díjas hívás
Emelt díjas tartalomszolgáltatással kapcsolatos információk:- Az emelt díjas hívás szolgáltatást a V & Zs 98 Bt biztosítja. (4251 Hajdúsámson, Bartók Béla út 21.) Elérhetőség: +3652-999-337, info@szerverem.hu
- Az emelt díjas hívás szolgáltatás csak a telefonszámlát fizető, felelős személy beleegyezésével, kizárólag Magyarország területéről vehető igénybe.
- Igénybevétel módja: hanghívás
- Díjfizetés módja: indított hívás
- Elérhetőség: 0-24
- Ügyfélszolgálati cím: HU-9400 Sopron, Tóth Antal utca 12
- Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-30/874-1982
- Ügyfélszolgálati email cím: info@tfmworld.hu
- Megnevezés: Szerver bérlés
- Leírás: Virtuális termék és tartalom vásárlása internet alapú szolgáltatónál
- Felnőtt tartalom: igen
- Telefonszámok:
- +36 90 188 802
- Nettó díj: 1500 Ft
- Bruttó díj: 1905 Ft
- +36 90 188 921
- Nettó díj: 4000 Ft
- Bruttó díj: 5080 Ft
- +36 90 188 802
X. Egyebek
- A Szolgáltató fenntartja magának jelen ÁSZF egyoldalú, előzetes tájékoztatás nélküli módosítását, melyet a honlapján köteles közzétenni.
- A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdések esetén a hatályos magyar Ptk. és más vonatkozó jogszabályok, továbbá a hatályos magyar Internet szabványok alkalmazandók.
- Felek bármifajta jogvitájukra alávetik magukat a Szolgáltató székhelye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességének, amennyiben vitájukat elsődlegesen békés úton nem tudják rendezni.
- Az online bankkártyás fizetések a Simplepay illetve a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el.
- A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
- A SimplePay Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.